sobota, 29 września 2012

Batony z GPS-em w Wielkiej Brytanii (wideo)


W Wielkiej Brytanii Nestle wpadło na bardzo nietypowy pomysł. Mianowicie w batonikach KitKat, KitKat Chunky, Aero Peppermint i Yorkie Milk umieszczono nadajnik GPS, dzięki któremu producent wie gdzie w danej chwili znajduje się jego produkt.
Czyżby próba inwigilacji konsumentów? Nie. Całe zamieszanie związane jest z konkursem w którym można wygrać 10 tysięcy funtów. Wystarczy że otworzymy papierek, a w ciągu 24 godzin pracownicy namierzą taką osobę i zapukają z nagrodą.
W całej loterii nadajników w batonikach umieszczono tylko sześć, więc Brytyjczycy…
Biegnijcie po słodycze już teraz. Grupą docelową z niewiadomych przyczyn są mężczyźni.
Czy Nestle sądzi że kobiety nie jedzą słodyczy? Tego nie wiemy.
Ciekawi jesteśmy, czy polski oddział Nestle też pokusi się wprowadzić u nas te zabawę. Całą akcje wspiera kampania reklamowa z ponad 3 tys. Plakatów oznaczonymi kodami RQ, które przenoszą na stronę konkursową. Na tej natomiast widnieje aktualna liczba batoników z GPS -em, które zostały do kupienia.
W całej Anglii ustawiono specjalne automaty opisane tym konkursem, gdzie możemy kupić słodycze Nestle.
Automat na słodycze
automat na słodycze


źródło:Nestle
Marcin Kusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz